carlendar icon心臟病資訊

「世界心臟日2022健康榮譽大使」曾俊華先生:全面保護心臟,「養生 ‧ 強身 ‧ 護心」好重要

曾俊華先生:大家好,好榮幸今年能夠擔任「世界心臟日」健康榮譽大使。我本身也是一個心臟病患者,當我經歷過心臟病發需要緊急通波仔之後,我深切體會到「一顆強壯的心」重要性,所以到現在我都會定期檢查身體,確保身「心」健康。

恆常運動對「強身護心」非常重要,大家記得每星期都要做最少150分鐘中等強度帶氧運動,給心臟動多點、跳多點。每星期我都會返母校同師弟們切磋練劍,除咗劍撃場上「打得」,在武術場我都同樣「耍得㗎!

當然,生活上亦要配合埋良好的飲食習慣,千其不要吸煙!保持心境開朗以及良好的睡眠至能真正達到「養生‧強身‧護心」,全面保護心臟!

今年世界心臟日嘅主題是「護心起動 Ready…Go」,希望大家可以同我一齊做運動 強健心臟,香港心臟專科學院準備了一連串嘅活動與大家同心護心。人生無常,大家要把握當下,認清自己的身體狀況,保護好心臟,先可以好好享受人生。由今日開始,立即同身邊嘅親朋好友一齊踏出第一步,展開護心行動!Are you ready? Let’s Go!

今年的心臟健康嘉年華將於10月23日喺觀塘apm商場舉行,我都會出席同大家一齊分享護心信息,約定你地,一齊來健身‧強心!